Today of all days.

Idag var jag flinkis!
Beställde mjölk på lunchen eftersom jag ändå satt framför datorn och när min arbetsdag var slut, kl 15, så gick jag ner i omklädningsrummet och bytte om till träningkläder istället för mina kläder.
Efter det gick jag iväg till ett av de mindre träningsentrena och cyklade mig upp till 9.42 km och efter en snabbdusch var solariet nästa stopp. Började med ynka 10 minuter för att vänja min pigmentfria kropp vid lite ljus och efter det kännde jag mig verkligen fräsh och upp-piggad!

När jag så skall ta t-banen bort till Lona händer det som inte får hända. När jag Precis fått till håret och den nyklippta luggen jättebre så spöregnar det naturligtvis när jag kommer ut.
Tack och lov fanns det en Akademika mittemot så sprang in dit och köpte ett paraply innan jag tog turen ner till t-banen och bort till Lona som förberett en supermåltid full med proteiner. Kung efter träning!
Taco i tortilla! NamNam.
Resten av kvällen spenderades med Lona framför youtube och massa bra danska sånger och artister.
(lägger upp länkar till dem sen)






Lord, I thank you for this day. It was not perfect, but it was Good.

Kommentarer
Postat av: Josse

Fina du!

2009-09-08 @ 17:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0