Træning.

Jag och Gabe trænade ju føsta gången igår.
Før det førsta så kørde tjejen igång med en gång utan att førklara några utryck så det var bara att førsøka hænga med med alla rørelser och termer som møjligt (utan større lycka då vi båda var ca 3 rørelser efter alla andra.
I binærtspråk. Vi laggade.

Førøvrigt fick jag sjukt ont i foten efter ett tag och den som sagt att yøga skall vara milt før en inflammerad fot LJUGER. Det var bara massa stå upp och vicka på foten och dra dte hit och dit och efter 15 minuter klarade jag inte mer och var tvunegn att gå ifrån klassen.
Dte kænndes som ett stort misslyckande nær jag var så på och ville verkligen komma igång med det hær...
Istællet hæmtade jag min I-pod och traskade in i gymmet och kørde 20 minuters kondition på cykel och kom upp i ett avstånd av 7.77 cyklade km nær jag var klar och efter det gick jag runt och lyfte olika vikter och styrketrænade fram tills Gabi var klar.

Ny plan!

Måndagar: Spinning 1 tim (simmning?)
Tisdagar: Konditon/styrketræning i gym
Torsdagar: Vattengympa.

Længtar sjukt mycket tills torsdag! Frøken Hurtig ær på g!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0