Shopping.

 Igår var jag en tur förbi lindex och fyndade lite.
Jag hade ju vart i förra veckan och hafft så tur och hitta min knäppa bhstorlek, inte hos en underkläder förhandlare, utan hos CUBUS av alla ställen. Dessutom var det 2 för 199:- och är inte det ett fynd för en specielstorlek som borde kosta mellan 250-500 så vet jag inte vad <3
köpte underkläder som matchade (eftersom jag har något slags fel i mitt huvud och är helt besatt av underkläder och måste ha många/massa/fina och klarar inte av att gå utanför dörren om jag har trosor som inte matchar bh:n) och fyndade söta små strumpor för 10:- st.



Efter det tog jag mig en tur förbi HUMMEL butiken och SJälvklart har de 25% rea på ALLT i buten precis när jag har lite pengar. De hade rea på den rosa Hummel jackan jag trånat efter i ett halvår men när jag väl prövade den så var den för stor. De hade också den svarta swetshirten med rosa tryck (tvärtom motför bilden) men den hade de också i en storlek för stor.
Jag överväger att köpa dem ändå, eller så tar jag mig en tur förbi den enda butiken i Oslo förrutom Hummel butiken som jag vet säljer deras märke.

 



Otherwise, Lord praise the internet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0