Min trasiga fot.

Imorgon skall jag ju äntligen på min magnet-röntgen av foten och nu måste jag bara påminna mig själv om att inte äta någonting på morgonen och ta ut alla mina piercingar innan jag åker dit.
Är lite orolig att jag inte skall få in dem igen, har ju hafft problem med min Tragus opch infektioner flera gånger i den men det har varit väldigt bra ett tag så jag hoppas att jag klararmig en hel dag utan den!
De andra tro jag inte är någon fara, de har jag hafft i så länge att de inte borde vara något problem att ha de ute över en dag. Förrutom att det kommer att kännas väldigt konstigt att inte ha dem i.

Måste hitta adressen också så att jag hittar tid. Jösses, varför skall alla läkartimmar vara så förskräckligt tidiga?
Kl 08.05 skall jag vara där och jag hoppas att den går bra och att de listar ut vad som är fel med den.
Hade jätteont i foten idag för vi var och promenerade runt så mycket igår.

Ringde också till min läkare och frågade om de kunde skicka en ny remiss eftersom att jag inte hört något ifrån ortopeden än. Har inte ens fått något datum på när jag skall få komma dit och nu är det över en månad sedan jag skickade in remissen. Man vill liksom ha ett svar när det är något som påverkar en så mycket.

Vill att foten skall må bra igen!

 

Kvällens planer?

Jag <3 min nya matta <3 Discovery


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0