Inspiration: 0.


Jag har en riktig depp-dag idag och allt kænns tungt och jobbigt.
Klarar inte att rycka upp mig och det är 1000 saker att fixa och det ær jag som måste fixa dem.
Insprationen ligger just nu på 0 och de saker som skull kænnas roliga att gå och titta på och fixa till lægenheten erbjuder bara mer huvudbryderi och jag klarart inte att bestæmma mig før något.
Planerna før i veckan inkluderar.

Måndag: jobb 7-15, træning, sola, på middag hos Lona
Tisdag: Jobb 7-15, in till stan kolla upp micro och element på expert. Træning 17.30.
Onsdag: jobb 9-17, IKEA och elkjøp, kolla micro och element.
Torsdag: Till banken och ordna depositum till lægenhet 09.00, Jobb 10-18, vattengympa 19.15-20.15
Fredag: Jobb 9-17, packa, ringa och flytta el och internet
Lørdag: Packa, montera ner møbler
Søndag: Packa, tvätta

I am so freaking tired.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0