Friday?

Ibland får jag panik før det ær så mycket att gøra och dte blir inte direkt bættre av att jag har en pojkvæn som sætter sig på motværn. Kænns som att han førsøker hindra allt effektivt jag gør/planerar fast han egenltigen nog bara vill att jag lugnar ner mig och inte tar allt med en sådan stress.
Jag blir likavæl frustrerad och vill ha allt klart så fort som møjligt.
Då vet jag att dte ær færdigt och slipper lægga en enda tanke till på det. Åh!

Igår var iallafall en skøn dag, efter jobbet så promenerade jag ner till træningssentret och 7.48 km på spinningcykel och 70 situps så strechade jag længe innan jag gick ner till omklædningsrummet och bytte om till bikini. 30 minuters vattengympa tog till sist kål på det sista jag hade av energi och jag klev upp innan timmen var slut och tog mig en varm duch och ett æpple i bastun.
Kænnde mig härligt fräsh efter det så jag tog en tur innom oslo city och fyndade lite.
Har sån lust på lite fler blommor att ha i håret, tycker det är dødshett! Men påsen slutade med en annan form.
Så har ja kommit till slutsatsen att jag måste klippa av ænnu mer av min lugg, den ligger inte helt fin toch ær fortfarande før lång. Men man blir så lætt hår-kär och klarar inte att släppa det man har :)

Skall førsøka øvertala Drein att følja med mig på Elkjøp idag før annars så tror jag inte tat jag kommer att kunna slappna av ikväll, alltfør mycket måste gøras før att jag känner att jag skall kunna "unna" mig en lugn kväll hemma.
Drein har iallafall lovat mig en romantisk middag och han skall grilla oss laxkotletter och jag fixa en god potatisgratäng, allt serverat med vitløksbrød vid sidan om.

Friday, I though you'd never come.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0