Flinkis, I am You.


Jag har fått en tid att kolla upp min fot iallafall.
Jag skall få göra en scan av den... den 1 oktober. Hälsosystemet alltså.
Jag fick också med ett trevligt meddelande som talade om för mig att det var en privatklinik som utförde scanningar och röntgen på uppdrag av kommunen och att de vara hade ett visst antal kommungivna platser varje månad. Om man ville kunde man betala egenandelen själv och få en tidigare timme.
En scanning av förexelmel ett knä skulle kosta 1900:-
Jag har Inte 1900:- att slänga runt med hit coh dit så dte blir till att vänta snällt.

Gabe och jag hade ju en träningdejt idag men hon bangade pga förkylning.
Det slutade dock med att jag tog mig iväg dit själv och 10.37 km och 70 situps senare känner jag mig som en äkta flinkis med allt som hör till. Tänk att jag tog mig iväg till träningsentret själv :)
Satt på en träningcykel och läste en urusel bok som motivation.
Idag är det vattengympa som gäller och jag tror Gabi bangar igen och jag har svårt att se för mig att jag väntar från kl 17.30 till 19.15 själv men jag skall göra ett ärligt försök. Det är inte som att jag har något annat att göra eftersom Drein har spelkväll ikväll och då kan jag räkna med att inte ha någon kontakt med honom förren efter 22 någon gång. Boys.

Nu iväg till en ny dag med barnkterminal trubbel, kaffekris och ström-problem.

Fashionreport of the day:

Med havregrynsgröt i magen kan man tåla vad som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0