Flink.

Frøken flink var och trænade igår igen.

8.51 km träningscyckel
20*6 situps
10*4 benlyft
15*3 viktlyftning
2*25 rygglyft

Flinkis!
Fick en sån endorfinrush efter träningen att jag rushade hem, køpte 3 olika sorters köttpålägg och åt 2 rostade mackor med salami och 2 knäckebröd med kalkonpålägg och äpplejuice direkt ur paketet sittandes på vår fönsterbräda. Mysmysmys, gottgottgott.

Sen ner på stan och in på Clas Ohlson och köpte en scartkabel och en antennsladd att lämna in tillsammans med get-boxen som leverar digital-tv eftersom vi inte behøver det längre.
Snabbis in på Carlings før att se om de hade min skinnjacka i samma storlek som var finare eftersom den jag fått hade ett stort veck i ryggen.
Kommer aldrig hitta en som var lika fin som den jag lämnade tillbaka. <3 Den var perfekt.

Bråttombråttom och sen iväg på personalmöte på mitt helgjobb som tog en freaking evighet.
Massa smågrejer som alla hade en åsikt om kom upp och det var så onødigt att ta dem där när alla var med som det är något som kan lösas snabbt med ett kort sms, mail eller möte med någon av ledarna. Comon People! I don't wanna be at work without getting paid longer then I have to.

Idag är det krise! MÅSTEMÅSTEMÅSTE hitta något år Alvin nu och skicka iväg det IGÅR.
Jag har vart alltför upptagen och prioriterat fel. Ush.
Hoppas han får paketet innan fredag iallfall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0