Finalen.

HAHAHAHAHA!

Jag visste att finalen skulle bli bra :D
Vi får inte några varor før den bestællningen skulle ha varit inlagd føre kl 09.30 och nær vi lade in den kl 11 dagen føre var dte førsent. Så vi får INGA varor førren næsta torsdag :)
Dessutom så borde melken ha varit bestælld idag och nær jag ringde vid 11 var den førsent før æven den bestællningen borde vart inne føre kl 09.30. Æven fast vi inte får melken førren på måndag så var den ingenting de kunde gøra.

Is'nt it just Fantastic?

Efter lite tryglande så fixade jag så att en av de andra kaffebarena kunde gøra en dubbelbestællning till oss så vi får iallafall lite grejer på tisdag.
Hur vi gør med melken har jag ingen aning om :)

ps. vi har strøm! Efter 7 killars gemensamma førsøk har de fått strømmen att fungera i hela kaffebaren. Tack. ds.


Kommentarer
Postat av: Sanna

är det så att min första tanke stämmer; detta beror alltsammans på att det är norrmän som ska laga saker?



sen var jag på ams-trams med min syster för någon dag sedan. gissa vad de göra reklam för där... SVENSKA FÖRENINGEN i oslo. samma bullshit som alltid. är det bara jag som verkligen inte bara sätter mig på tvären utan vänder klacken till helt åt detta? jävla sämst!

2009-09-04 @ 16:36:02
URL: http://varamigsjalvenstund.blogspot.com
Postat av: Theres

hahahaha!!!

ang roliga historier:

"hur många norrmänn behövs det för att slå på strömmen på blindeln? 7, en som håller i pallen och 6 som skruvar i lampan" :D

2009-09-04 @ 19:12:40
URL: http://theresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0