Busy busy day!

Idag var jag och Drein runt och gick överallt

Målet med dagen var

Byta min skinnjacka som spruckit i sömmar i armhålan
Lämna in Get-box eftersom vi inte har digitaltv längre
Lämna igen de kläder jag hade kvar från Baker Hansen
Leta present till Alvin som fyller 3
Hitta nått sött till lilla Wilma
Jakten på nya stövletter
Ny bh att ersätta den Drein färgat grå istället för vit

Bakerhansen besöket gick snabbt och smärtfritt, Get-boxen saknade 2 sladdar som vi skal lämna in och när jag kom till Carlings och visade upp mitt kvitto så gav dem mig genast en ny utan att jag var tvungen att säga ett enda ord nästan. Älskar butiker som tar hand om sina kunder! <3
Efter det gick vi på jakt på stan efter en ny skinnjacka till Drein och efter 5 butiker hittade vi en som verkligen var snygg men kanske lite tunn. Drein lade undan sen så att han kunde tänka lite på det till på måndag och tur var väl det. efter att ha kollat i 2 butiker till gick vi in i en butik som såg svindyr ut men hade helt ok priser på kläderna och där hägde den mest fantastiska råcoola skinnjackan i lamm för 2300 kr.
Den satt som smäckat och han köpte den på minuten. :)
En tur runt Olso city resulterade i 2 nya bh:ar i min cp storlek som de bara har på Cubus :) 2 st för 199! Kung.
Dessutom inhandlades ett par underbara nya boots. Mina ankelboots började se väldigt slitna ut men de var verkligen ett fynd förra hösten för 99 kr. De nya är också från DinSko och också i plast men orkar inte spendera flera 100 på ett par nya i skinn när jag inte vet om jag får ha sådana skor förren efter jag vart hos Ortopeden och tatt en scanning av min fot. I suffer! För jag har Veeeerkligen lust på ett par heta ankelboots i skinn med hög klack, gärna svarta.
Får nöja mig med de här så länge ;)




<3


Hittade till slut en av grejerna jag ville ge till Alvin men mina planer att hitta något till Wilma gick helt uti bäcken.
Nu måste jag bara hitta nån present till Alvin och skicka iväg det paketet på måndag, hade tänkt göra dte idag men hann verkligen inte med det.

Jag hann förövrigt köpa mig en extern hård-disk i fredags och nu har jag 1TB till mitt förfogande <3 love.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0