And anotherone bites the dust.

Jag børjade før ett tag sedan sola solarium igjen eftersom att jag som bekant inte äger eget pigment utan är det vitaste du någonsin sett på vintern. Hade tänkt att iallafall komma upp i normal hudfärg men efter att ha sett ett progme på tv vad man skall undvika för att inte bli sjuk och solarium var en av sakerna som ökade risken att få cancer med 75% (!!!) så är mina få soldagar över.

Igår dog också Patrick Swayze av cancer och det är så otroligt tråkigt när sådant sker.
Om man ser på honom och vet att han bara var 57 år så inser man vad cancer kan göra med dig.
Dirty Dancing är en av de få chick-flicksen som får mitt hjärta att vibrera. Classic.


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5793354.ab



 

God, why have you set cancer upon us?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0