All done?


Igår hade jag stängning på jobbet och som vanligt när jag har stängning så sker det alltid något oväntat.
Igår så blev det en rush kl 16.55 och jag stog och tog kunder fram till kl var nästan 17.15 fast vi stänger 17.
Då blir man så himla bitter eftersom jag då hamnar efter med hela stängningsrutinerna.
Nåja, stängning som planerat och sen åkte jag till gamla lägenheten och mötte Drein som redan var där för att hjälpa honom att städa ur den och rengöra vitvarerna så att de skulle vara klara att säljas.
När jag kommer dit har min fantastiska pojkvän redan gjort klart det mesta så jag hjälpte bara till med lite innan vi kunde dra ner på stan :)

Ett besök till Clas Ohlson (Kung affär som alltid har allt jag behöver!) resulterade i en datasladd och plastkryper som man fäster sladden längs väggen med och som resultat agerade jag och Drein proffs-elektriker igår och drog kabel längs vägg och tak istället för att ha en liggande rakt över golvet. Perfect!
2 "torrbollar" blev också inhandlade eftersom att dte ær dålig ventilation i lägenheten och den känns lite "fuktig".
Man vill inte ha tropiskt klimat inne och mögel är heller inte så populärt ;)

Idag skall jag se om jag får sålt tvättmaskinen och kylen efter jobbet.
Har jag tur kommer han och hämtar dem idag och då blir jag 2200 kr rikare. Purrrrrfect.

Dear Lord, I have nothing else to add.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0