Late night shopping.

Drein var skitsöt och kom och hämtade mig efter jobb.
Hade sparat mackor och croassianger åt honom som han satt och mumsade på när jag kom upp ifrån omklädningsrummet och när maten var intagen drog vi ner till Oslo city, det sista stället i världen där jag trodde jag skulle hitta något jag gillade.

Mitt mission var som det varit de senaste veckorna, de perfekta jeansen.
jakten var även på en ny väska, gråa uggaliknande skor och ett partyplagg.
50 % avklarade :)

Första affären vi går in i ser jag helt plötsligt en hög med VILA jeans i snygga färger och efter en snabbt besök till provrummet satt de fullkommligt perfekt. 2 färger i den här modellen.



Ett par rocksvarta och ett par mörkblå, perfekt nu i höst!

I tillägg så lyckas jag gå förbi en butik som hade Svinsnygga väskor till bra priser och jag hittade en dröm ifrån Friis & Company. Dessutom var det 30% rabatt på väskor från Friis just den helgen!
Hittade en jättevacker väska i skinn som jag skall hålla ögonen på tills efter nästa lön ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0