Just Dance!

Hade en sån kung-kväll igår!!!

Efter att jag och Drein målat så gjorde vi oss iordning och drog iväg till Lona och Ole, Drein inbjuden på öl-kväll och jag på kak-kalas :) Lite flummigt sådär att båda totalt otimat men jätteroligt ändå.
JAg och Lona började med supergod hemmabakt kaka och te i köket vid 17 tiden och satte oss sen i soffan och kollade runt på facebook och läste tidningar medans pojkarna hade öl-kväll i köket med flera av Oles kompisar.
När kl var runt 19-20 blev vi hungriga och gick och beställde mat från ett gatukök nedanför Ole och Lonas lägenhet, pojkarna tog hamburgade och jag och Lona tog en pizza.
På vägen upp till lägenheten kände jag att pizzan lukade lite undligt och när vi kom upp i lägenheten lyckades vi identifisera doften som lakrits/samboka. De hade använt någon krydda av något slag som påminnde extremt mycket om lakrits och strött över hele pizzan.
De kanske var less på vanlig Oregano, vad vet jag, men särskilt poppis det var det iallafall Inte.
Drein blev så illamående tat han var tvungen att gå ut i köket och äta sin hamburgare, själv smakade jag på pizzan och den smakade betydligt bättre än den luktade så ett par bitar gick ner iallafall medan jag min vana trogen drack cola ut vinglas.
Efter maten drog pojkarna ut på en pub medans jag och Lona fixade oss för krogen och drog ut väldigt glada i hågen runt 23-30 tiden.
Det slutade på Johns där vi fick sällskap av en av våra gamla barista vänner Christina och en massa dansning. Mitt uppe i allt kaoset följer en kille efter mig hela kvällen och när jag, rätt otrevligt, bett honom låta bli mig 4 ggr och han ändå kommer och försöker smeka upp mgi bakifrån vänder jag mig om, rycker tag i killens skjorta, trycker upp honom mot väggen och kör in pek-fingret i ansiktet på hnom medans jag gör det väldigt klart med meningen

"nu ger du FAN i mig, fattar du det!? Gör du det där en gång till kastar jag ut dig härifrån och får dig portad. FATTAR DU? Du RÖR MIG INTE IGEN!"

Killen sväljer hårt, tar 3 steg bakåt när jag släpper honom och går genast till utgången och jag ser honom inte mer under kvällen :) En del killar blir så Sjukt tröga med alkohol i kroppen och de kan vara hur slemmiga de vill och stirra och försöka prata men Rör mig, de gör de inte.

5 minuter efter episoden med killen känner jag en massa knackningar i ryggen och tänker tat det är killen igen. Jag klickar nästan men när jag vänder mig om är det Paul, en av kockarna från BI som hade med sig en polare ifrån Scotland. Var skitkul att träffa honom igen och han var en av kockarna som "nedlät" sig till att snacka med oss baristor på BI :) Lona blev hämtad av Ole runt 01 tiden och drog hem då och Christina blev borttappad någonstans på vägen.
Det slutade med att jag stannade ute hela natten tills de stängde tillsammans med de två scotska pojkarna och bara dansade hela kvällen. Var sjukt länge sedan jag gjort något sånt och jag fick bara för mig att det var kvällen jag skulle ut och ha kul på. När baren stängde så promenerade pojkarna hem med mig eftrsom de bodde nära min lägenhet och både fötter och ben värkte när jag var hemma runt 4.
Lilla Drein sov sött i sängen då sedan länge eftersom han mått så illa av doften av pizzan att han blirr tvungen att åka hem, stackaren. But I had dance in my body I needed to get out :)



My gosh I had a fanatastic evening!

Kommentarer
Postat av: Theres

GO IKA GO, GO , GO !!! :D

Du kan de där med att spöa upp killar, började ju redan på dagis :P

2009-10-05 @ 08:20:24
URL: http://theresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0