Fröken vuxen.

Idag var jag och Drein och köpte målarfärg till att måla baksidan av våra garderober.
Vi har satt upp de och skapat en vägg emellan sovrummet och vardagsrummet och baksidan är verkligen jätteful i träfärgas masonitskiva ut emot vardagrummet.
Så idag inhandlades vanlig vit grundfärg att måla över med till att börja med så får vi se hurpass bra det blir när listen kommer upp längst ner vid golvet, det vi hittat är en enormt läcker tapet att kanske tapetsera baksidan med. Eller så kommer kanske en fototapet upp senare om vi har tur.
Vi har nämligen en god vän som jobbar på copycat här i Norge där de bland annat kan förstora upp foton eller enorma bilder på tapet som du kan tapetsera senare. Fantastic!
Den hrä lägenheten lägge rjga verkligen ner min själv i.

(nu måste jag bara övertyga min hyresvärd och min pojkvän om att en blå eller grå pelare/taksupport i badrummet skulle passa mycket bättre än en roströd:)



Isn't it Fantastic!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0