Church-sunday.

Underbart lugn helg fylld med shopping, promenader, fika, beställa hem mat, filmer, spel, tv, matlagning, svenskt lösgodis och viktigst av allt. Sömn.
<3 Dreins familj.


   

     

Vi gick i kyrkan på morgongudstjänsten också, i den otroligt vackra kyrka som ligger bakom vårat hus och jag fick min första predikan på norska. Mysigt mysigt mysigt.
Drein familj är väldigt troende allihopa och Dreins mamma Astrid jobbar i kyrkan.

Idag fick jag syndernas förlåtelse.
Jag började gråta när jag tänkte på mina föräldrar och hur mycket jag önskar att allt var annorlunda.
Jobbigt och skönt samtidigt.

Dear lord, thank you for forgiving all my sins.
Today I am pure again.

 


Kommentarer
Postat av: Rich.Sale

hahahah pure? MUHAHA!

2009-10-25 @ 19:45:14
URL: http://theultimatelife.blogg.no
Postat av: Tan

Fint. o.o

2009-10-26 @ 10:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0