Well, there you have it.

Allvarlig inflammation i den foten jag hafft problem med i månader nu och början på infammtion i den andra.
Blir sjukskrivning i 2 veckor, vila och starka inflammationsdämpande 3 gånger dagligen.
Efter den perioden hoppas jag att fötterna skall vara såpass bra att jag kan jobba igen fram tills dess att jag får min ortopedtimme och förhoppningsvis får specialskor/special sulor.
Uppdrag imorgon är att åka och inköpa ett par nya skor och sulor at lägga i alla skor så att jag har så god dämpning som jag kan.
Tack och lov för sportstape, använder det och tejpar bägge fötterna mina vilket gör att dte inte gör så ont i den första och inte ilar så mycket i den andra.

Nu måste jag bara hindra tränings-suget. Knäppt att jag måste kämpa emot det nu när jag väl har det och hålla mig i ro. Har sån lust att kroppen bara skall fungera normalt och att jag skall få träna så mycket som jag skall ha lust med innan kroppen klappar ihop.

Jag vill träna....

Dear lord, we've already had this conversation, will you please heal my feet now?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0