Twilight.

Är jag verkligen den enda tjejen mellan 10-25 år som inte älskar Twilight utan tycker att filmerna och skådisarna är ena riktiga fjortis-filmer?
Filmerna är banala, liksom handligen och skådespelarnas prestationer lämnar alltför stora hålrum.
Jag förstår helt enkelt inte vad som är så fantastiskt med dem.
Romantiska? Sure, men på en väldigt högstadie relaterad nivå. Allt är så överväldigande och förevigt. Sånt känner man bara när man är såpass ung och hormonstinn.
Spännande? Sure, men allt går väldigt fort och hinner inte bygga upp någon riktig spänning, dessutom hindrar skådisarnas prestationer att ge scenerna det de behöver.

Nejdu, jag skall ivartfall Inte se Twilight, New Moon på bio.
Böckerna har jag hört massa bra om så överväger starkt att läsa dem istället.

http://www.vg.no/film/artikkel.php?artid=592408

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/film/article6156349.ab



Jag vet inte, kanske ær jag för cynisk men jag inbillar mig att jag vet
vad romantik är och det som är i de filmerna, det bara fånigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0