Torsdag 27 november.

Det var härligt att ha vilodag igår efter att min mörbultade kropp varit helt slut men idag är det träning igen!
Kom hem igår och bara tog det lite chill och lagade mat och tittade på mera Rome (Titus Pullo, I love you more every day!) och avslutade kvällen med CSI maraton som vanligt. (tv Norge, du är min favoritkanal tillsammans med Discovery channel).
Skönt att bara slappa sönder igår kväll och hann även göra en del av det tråkiga som man skjuter på i all evighet som att ta hand om och hänga in tvätten, plocka undan disken och städa upp hemma. Hatar rot! Blir så stressad om det är stökigt hemma.

Ikväll har jag planer på träning, middagsdate med Lona och Gustav och sen hem och försöka hinna beställa foton så att de hinner komma innan vår inflyttningsfest nästa vecka :) Har ju foton uppsatta på baksidan av våra garderober som vetter emot vardagsrummet och som vi målat vita. Så har förberett och skall beställa fler svartvita stora foton och sätta upp över hela väggen.
Fick även mitt presentkort från IKEA med posten igår, 500 kr att shoppa för eftersom de hade fel-levert soffa till mig 3 ggr de mupparna :P



More, bigger and better picture and this wall will be perfect <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0