Todays.

Tog en tur till mitt gammla jobb och sade hej till alla idag.
Det är knäppt med all dramatik som fortfarande pågår där och som jag minns att jag var så uppsvept i förrut. Man var liksom van vid högstadie-beteende från alla varje dag och hur allt är på dödligt allvar och fejder som pågår i evighet och som ingen klarar att släppa. Uttrycket "förlåta och gå vidare" existerar inte innom de väggarna.
Barnsligt? Ja, absolut.
Men var trevligt att se flera gamla vänner igen :)

Ikväll är det middag med mitt nuvarande jobb. Min sjukskriving gjorde att jag missade kaffe-dagen de hade anordnat på universitetet. Dock är jag med på middagen nu på kvällen och bara tar och träffar alla och hört om hur det har gått under dagen. Det är ju tråkigt att hamna utanför men jag sparar hellre på mina fötter och ser till att de får så mycket vila som möjligt medans jag kan så att jag inte får värre problem.
Träffade en tjej på mitt gamla jobb idag som berättade att hon, precis som jag, också hafft inflammation i sina fötter såpass länge och under perioder att hon nu fått börja med cellgift för fötterna.
Det är helt Sick. Jag hoppas verkligen att dte inte går lika långt för mig.
Vill ju kunna gå, jobba, träna och ha på mig fina skor som alla andra!

Dear lord, this would be a good time to heal my feet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0