To be heard.

Så underbart det är nær folk lyssnar på en när man säger "jag har ont, om det fortsätter såhär kommer jag att bli sjukanmäld igen och det vill varken du eller jag".
Sitter just nu på ett av de lugnare kafeerna där man faktiskt har tid att sitta ner och ta det lugnt lite. Känner att jag har ont i föttrna sedan igår och hade jag inte fått gå hit idag känner jag att jag hade blitt tvungen att ringa läkaren imorgon och be om en till sjukanmälning för inflammationen i fötterna.
Hoppas jag får sitta här i några veckor eller tills fötterna känns stadiga igen eftersom jag nu inte heller kan ta medicinen för fötterna som troligtvis hade påskyndat läkningsprocessen så måste de bara få ta all den tid dem tar på sig att bli bättre.

Hade tänkt träna idag efter jobbet och träningen jag skall företa mig lutar åt simmning med noll vikt på fötterna så får kroppen chans att träna fastän fötterna inte kan. Saknar dock mig spinning väldigt mycket.
Är också skyndig min kille ett fint litet smsm där jag snällt ber honom att diska eftersom han inte verkar klarar av att plocka undan efter sig. Då kan gott jag plocka och tvätta så diskar han. Fair is fair people!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0