The Hills <3

Nya avsnitt av The Hills ute på MTV.com! Älskar mina söndagar då jag ser de nya avsnitten av The Hills och The City som kommit ut (även om jag egentligen inte är så förtjust i The City och Whitneys egna serie men det är svårt att låta bli när man ändå följt det så länge) och man får gotta sig i ännu mer dramatik.

Trodde serien skulle bli dålig när Lauren försvann men det blir riktigt bra med de som är där nu. Det roliga är att jag verkligen börjar se skillnad på Stephanie Pratt jämfört med när hon började serien.
Alla vet att Heidi Montag (Pratt) gjort både det ena och det andra innom platiskkirurgi med jösses vad Stephanie börjar se plastig ut!

 

But I love her anyway <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0