Thanks.

Igår hade jag världens tur igen!
Åkte ner till andra jobbet och förberedde mig och tejpade fötterna så jag skulle kunna fixa 3 timmar på golvet men när jag kommer in och frågar vart jag skall vara säger alla avdelningar igen "nej, vi skal inte ha dig." Efter en tur till damen som agerade hovmästade för kvällen och kolla om hon behövde hjälp fick jag höra att dte inte alls var nån kris på personal, 4 st servitörer och 3 ryddare så vet jag inte vad de skulle med mig till mellan kl 18-21 så efter ett kort snack med vakten med översikt så kunde jag gå hem.
Efter 12 minuter på jobb :)

Ringde Babe sommötte mig på affären och det slutade med storhandling, ett besök till en kina-take-away med mat till mig, ett besök på sushi placet bredvid oss med mat till Drein och ett besök på joker för att inhandla min nya obsession, Kindertomten.




Kvällen slutade framför 2 filmer, Neverwas och White Noise.
Neverwas var den sötaste filmen Ever! Den var jättebra och spännande och suddade ut gränserna mellan verklighet och fiktion och Ian McKellen spelade den galna gubben som tror han är kung över Neverwas och att landet är hotat av fiender. Ett måste att se!!! I övrigt så spelar ju Ian McKellen Gandalf och Magneto bara för att nämna några roller. Fantastisk man.
White Noise var inte jätte imponerande men hade ett par väldigt effektfulla scener.



9/10 för den underbara historien.


Sötgubben. Han kan få vara min extra-farfar


Go Gay Gandalf!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0