Shoes!

Jag behöver skor.
Hoppade runt på stan idag på en timme och insåg att jag inte kommer att hitta några snygga skor som är bra för fötterna och inte ser ut som joggingskor. Neeeeejjustdet.

Så min nästa plan är att hitta ett par halvsnygga skor som det går att lägga in dämpande sulor i.
Helst hade jag bara hafft timmen med Ortopeden så fort som möjligt.
MenMen.

I övrigt hade jag störda drömmar inatt igen.
Var på 2 olika familjemiddagar med hela min släkt ute i min mormor och morfars gamla stuga och av nån undlig anledning så hade de fått för sig att bjuda in mitt första ex till den första festen och mitt andra ex på den andra festen. Den enda var på jul och då hade jag fått för mig att ha på mig en gul klänning. Sen på påsk skulle jag absolut ha på mig en röd klänning. Why Yes, I Am a bit fucked up :P

Önske skor

      
Ankelboots är så MUMMS!         

         
Jag kan inte hjälpa det, jag tycker det är snyggt med djur-mönster :)



Skor som är så fula att det gör ont i ögonen

 
Ursäkta men WTF tänkte Bianco Footwear på här?



Ok, jag gillar djurmönstrat men common?

Hahahaha, det här är bara för illa :P

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0