One day.

Simming igår igen efter jobbet fast jag var helt griiiisetrøtt.
Kroppen var som gele och jag fick verkligen pressa den før att den skulle fortsätta. Var nog fortfarande slut efter att ha tränat dagen innan men jag pushade på och kørde mina 35 minuters simming (om 2 veckor skall jag øka på med 5 minuter igen. Gradvis vänjning) och efter det 130 situps och lite armhävningar eftersom jag var så trött och sliten i min rygg. Rygglyften sparar jag till en annan dag när jag inte har så ont i ryggen, ryggen skall man vara snäll mot, det är den som håller upp hela kroppen.
Mitt mål att ta träningsinstruktör om 10 månader verkar gå helt enligt planerna :)

Efter träningen var det direkt hem och göra supergod omelett med skinka, rivna morötter och lite ost i. Super gott och perfekt efter träningen, proteiner f.t.w!
Och därefter satt jag i soffan och fixade med foton och övertalade min otroligt snälla, underbara, fantastiska, superba och talangfulla syster att göra en header till mig. Skoja inte vad flink hon är! Allt han hon lärt sig själv :)
Och det är väldigt imponerande med tanke på att hon har två små barn, studier och ett hus att ta hand om samtidigt. Hon är lätt min idol.

Efter en stund kom Drein och vi spenderade resten av kvällen med att se på Rome och olika CSI innan jag somnade i soffan och Drein hämtade täcke och kudde till mig och väckte mig när han skulle gå och lägga sig. Min kropp var verkligen gele och jag somnade som en stock. Man sover helt klart som bäst när man är totalt utmattad.


Idag är min vilodag. <3

Kommentarer
Postat av: Theres

TACK underbara syster, dina ord värmer! Du är min idol. Ta ditt pick och pack och bara så där få för sig att flytta till ett annat land där man känner....INEGN!!!

Stolt storasyster är jag!

2009-11-25 @ 10:26:26
URL: http://theresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0