Dissapointment.

Den var gjort alltför gullig, humoristisk och glad.
Katastrof-film utan katastrofer för skådespelarna. Alla klarade sig och var lyckliga (förrutom halva hela världen då) men vet du vad. Plotten höll inte för 5 öre, de klarade saker som man i realiteten Aldrig hade klarat. Den vara bara överbudgetterad och underregisserad.
Den fick 4 av 10 och jag som hade peppat sönder filmen. 
Tur att själva dejten gick superbra då :) Håret var perfekt Hela kvällen, inte ens snön som föll förstörde frisyren och då vet du att kvällen är bra! Dreini var jättesnygg med både rockbyxor, skjorta och väst och hade det inte vart för att jag måste ha de teite superskorna mina hade det vart perfekt.
Man känner sig inte helt superkvinnlig om man är längre än sin man :P
Maten var lite av en surprise och i sista minuten bestämmde vi oss för att gå på Mongolisk Barbecue restaurang där Drein försynte sig med massa olika kött och grönsaker som de fixade till honom och jag beställde friterad vildand med ris och grönsaker. SERIÖST en av de godaste rätterna jag någonsin fått på asiatisk restaurang.
Lyckad kväll? Jajjemen!







2012, you did Not rock my world.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0