Crap.

Grattis.
Jag har fått inflammation i båda mina føtter nu.
Har inte vart till läkaren men jag känner det. Det ilar som bara den i båda fötterna nu, spänner väldigt hårt mellan tårna.
Vill egentligen inte gå till läkaren heller. Han kommer säkert sjukskriva mig och dte vill jag inte.
Det är skittråkigt att bara vara hemma, dessutom när jag inte får lov att gå runt och absolut inte träna.
Jag kommer klättra på väggarna...

Har iallafall fått tid hos ortopeden nu efter att jag ringt och hetsat de lite idag.
Fick tid 17/12. Och har väntat sedan augusti. Illa.
Har inte fått svar på min MR scan som jag gjorde. Skulle ju få resultaten skickade hem till mig men måste nog ringa och hetsa på dem också. Shit. Nådigt less jag är just nu.

Varfør kan inte bara min kropp fungera normalt?

Dear lord, will you heal my feet?






Kommentarer
Postat av: Tan

Mer Ika på internet om hon blir hemmabunden, I hope. o.o

2009-11-04 @ 14:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0