Can I come?

Efter träningen igår (35 minuter simmning, 120 situps, 75 rygglyft, 75+60 benlyft) så åkte jag iväg och träffade Richard och fick se hans nya lägenhet. Jannie var där när jag kom och maten var precis klar. De hade lagat sallad med fetaost och marinerade kyckling fileer och efterätten var jättegott Chaï te. Vi hade mysigaste kvällen och pratade om allt möjligt och lyssnade på massa bra musik. Det gick så bra att vi bestämmde oss för att göra samma sak nästa vecka, då med en annan middag :)

Åkte hem i spöregnet med paraplyet som jag hittade på trikken (jag har tappat bort minst 3-4 styckern så min princip när jag hittar något är att universumet ger tillbaka det jag gett till någon annan :) och hoppade ner och lade mig i min trogna vän Soffan.
Drein kom efter en stund och jag blir fortfarande chockad när jag ser honom och han inte har hår på huvudet alls. Vi fikade och såg första avsnittet av serien Rome.
Den serien är av så sjukt bra kvalitet att varje avsnitt nästan ser ut som en film och scenerna är inte de du är van vid att se i en tv-serie med blod, våld och splitter nakna människor. Är en kung-scen i första avsnittet när Atia, en adelskvinna, rider en kille helt naken i sängen medans hon har en tjänare som står vid sidan om och viftar svalkande med ett blad på henne och en annan står vid sidan om beredd med ett krus med vin.
Fantastic!

Drein liknar faktist lite Titus Pullo när han klippt sig :)



Titus Pullo ifrån Rome, mannen till vänster. Hot.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0