At home.

Mina fötter är bägge så otroligt trasiga.

Jag är så glad att jag slapp att jobba idag och känner att jag egentligen borde vart sjukskriven hela den här veckan så kanske dte inte hade blivigt så illa.
Var tvungen att gå upp imorse och gå ner till apoteket och hämta medicin till mig och Drein och handla lite.
Drein klarar fortfarande inte av att gå ut efter operationen, han gjorde ett försök i förrgår men kom bara nedför backen så var han så dålig att han fick lov att gå hem igen.

Hade historiens äckligaste mardröm imorse innan jag vaknade runt 12 tiden.
Jag behöver inte förklara i detalj men låt mig bara säga att det innehåll et extremt överviktig naken man med fetisher, en hora, två rör med socker, en permobil och en cyckel.
Extremt vidrigt och när jag vaknade var jag äcklad till 1000. ICK!

Vaknade första gången kl 10 men låg kvar och somnade om och hade äckeldrömmen. När jag så steg upp vid 12 var jag ganska pigg för att ha vartit uppe till 4 inatt och sett på film, hehe.
Bara att tejpa fötterna och promenera ner och köpa medicin och mat och sen traska hem igen. 

Frukosten bestog av Knäckebröd och diverse brieost kombinationer.

   

   

   





Så gjorde jag mig en kopp kaffe och en bit med den underbara banankakan jag bakade när Dreins mamma var här :) Namnam!

Resten av dagen planeras allvarligt slappande och vilande läge för bägge fötter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0