Ångest.

Jag har ju fått ledigt för att åka hem men jag har suttit här med datorn i knät i flera dagar nu och försökt boka resan men kommer helt enkelt inte fram till något.
Jag hatar det här...

Jag får alltid ångest när jag skall boka en resa någonstans. Det är alltid en massa saker att tänka på och jag får flash-backs från så mycket som hänt där att det är jobbigt och sätta sig ner och verkligen tänka igenom allting. Planera. Avgöra. Bestämma.

Imorgon. Imorgon lovar jag att fixa detta.

Jag har iallafall EMA MTV awards att titta på.
Är det bara jag eller känns Kerry väldigt överdriven? Alla repliker är inövade och övernaturliga.
Nej, man skulle ha hafft lite Borat eller slängt in lite Brüno här :)

http://ema.mtv.se/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0