A perfect saturday.

Det var nog den mesta perfekta dagen ever!
Efter att vi vart på boblioteket och hyrt filmer och lånat böcker så chillade vi hemma några timmar inna jag började fixa iordning mig för kvällen (gode gud vad jag älskar min volymtång!) och lät Drein välja outfit och accessoarer, hehe. Han gjord ett jättebra jobb och jag kände mig jättenöjd och lagom snygg.
Jovisst, klart jag hellre hade klätt upp mig och få lov att ha snygga skor till men fötterna får fortfarande bestämma.

Mötte upp Ole på pub delen av restaurangen och efter en stund kom Lona och vi kunde beställa mat. Drein var sjukt nöjd med sin mat som jag också fick smaka en bit av och jag måste erkänna (även fast jag egentligen inte gillar kött) att det nog var bland det godaste köttet jag någonsin smakat.
Själv beställde jag en halv potion ceasarsallad med marinerat kyckling skivor och bitar med vitlöksmarinerad ciabatta. Lät kanske ynkligt med det var helt okej potion och jag blir så fort mätt nu för tiden och orkade inte ens halva. Dessutom så hade jag peppat hela veckan för efterrätt :)

Från Fridays till Oslo Bowling för en helkväll som började i baren och flera partier med biljard medans vi väntade på vår tur (som de dessutom missade 5 ggr) så fick vi tillslut bana och skulle köra två serier med ett slut på 3 serier (jag borde Inte spelat den sista serien, min fot gjorde grymmt ont) och jag sög. Eller rockade fett. På alla serier så slor jag minst 2-3 dubbel noller rakt ner i rännan OCH två strikes på rad. Vääääldigt blandat :)
Kvällen var sjukt underbar och slutade med en taxiresa hem, en otroligt sliten fot och nattmat i soffan till Alien Ressurection.

That noght could not have been any better <3


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0