Cake or death?

I torsdags så kom Dreins familj på besök och var här hela helgen.
Vi hann med det mesta.
Akerhus fästning
Slottet
Vaktskifte på slottet
Bi-handelshögskola (där jag jobbar)
Karl Johan
Baker Hansen Storgata (där jag skall börja)
Oslo City
IKEA
Eurovison song contest ( med Norge som vinnare!!)

och lite sånt mys.
Älskar hur hans familj får mig att käna som att jag är en del av dem.
De behandlar mig precis som varandra och jag är som en del av dem. Så var det från första dagen jag träffade dem under julen. Han pappa had ejag träffat flera gånger och han är kanon!
Var orolig för att komma upp till Piteå under julen men det gick fint. Fick den finaste julen sedan jag var liten...
Men iallafall.

Dreins söta lilla-systerHea Familjen olofsson


Så var det å fira 17 maj med Drein, han första här i Norge ^-^
Var en underbar dag! Fint väder,m härlig stämmning, mjuk-glass och bunader så långt man kunde se!
Hände en rolig grej med, på tåget på vägen in upptäcker jag nått

Jag: Drein, ser du vilka vi ser ut som?
Drein tar en lååång titt på mig och ssig själv men ser inget speciellt förrutom att vi är finklädda
Jag: Om jag säger Sandy då?
Drein får ett stort leende på läpparna: Och jag är Danny
Jag: Vi ser precis ut som i Grease, utan att ens ha tänkt på att matcha.


Fina vi var!

Sandy [hjärta] DannyOch ca 15.000 människor^-^


Ps. Norge vann melodifestivalen! Lycka!!!)

Kommentarer
Postat av: petra

visst är det härligt att få känna familjegenskap? jag förstår precis vad du menar......

2009-05-21 @ 00:22:41
URL: http://petrasfotoatelje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0