Shopping girl.

Äntligen har jag hafft lite tid att ta mig några shopping-rundor. Fick ju lön för 2 veckor sedan men har hafft så fullt upp med att jobba massa övertid och första veckan på nya jobbet så har inte hunnit med det allra minsta.
Men nu har jag införvärvat ett par heta plagg, en del av dem som jag fick i present av min pojke.




                 

Bild 1: Topp från BIKBOK
Bild 2: Short från CUBUS från Drein
Bild 3: Topp från CUBUS från Drein
Bild 4: Topp från BIKBOK och bälte från ZARA
Bild 5: Kofta från CUBUS
Bild 6: Topp från BIKBOK från Drein
Bild 7: Jacka från NESTE STOPP

Är så sjukt nöjd med jackan! Hittade den igår på Neste Stopp. De skulle stänga igen butiken och hade massa på super rea. Jackan hade kostat 1500 men fick den för 260 kr. Helt sjukt att de hade 1 enda jacka kvar och den enda jckan var i storlek M. Hur ofta händer det? Tror att det har lite att göra med att man måste vara rätt lång för att kunna ha den på sig. Men är det något jag har med mig så är det iallafall längd, ofta på ont. Jag fattar inte varför jag skal vara så sjukt lång.

Idag började dagen med att Mormor och Morfar ringde, mysigt tat prata med dem igen Jag fick höra Lilla Wilmas nya namn. Ni förstår, morfar har namn på alla i släkten.

Jag är Bettina von Rappen
Thessie är Smocho
Kusin Lars är Lars von Henkel av VallenVallen
Kusin Marie är Marotscka
Mormor är Dun-ungen

osv.

Lille Wilma blev iallafall Prinsessan Mosi Gosi

Efter det vart den en joggingtur, äntligen! Var en härlig tur när vi hade fint väder för första gången på 4 dagar.
En dusch med pojken (man måste älska att duscha tillsammans, tycker tat vi pratar bäst i duschen när man inte är distraherad av någonting annat som tv, dator, räkningar eller något annat)
Frukost framför ett avsnitt av Red Dwarf, den brittiska kultserien från 90-talet och sen en stunds vila i sängen.
Tog med Drein ut på en promenad sen där jag ivigde mina nya shorts och vi gick en tur till frukt.turken och köpte hem nektariner, moreller, gurka, banan och vattenmelon.
När vi kom hem så gjorde Drein Pizza-deg alldeles själv! Han har blitt jätte duktig på att göra sånt.
Hemmagjord pizza och den sista av helgens film-maraton till maten.

Helgens film-maraton bestod av dessa.



En sjukt bra film som alla borde se. Den utvecklar förhållandet mellan en förgripare och offer till helt nya ställen.
Den är obeskrivbar. 10/10.



Den här var den nyaste box-införskaffningen.
Bra filmer, I'm a sucker for Super-hero movies!
(Harry Osbourne och Venom är heta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0