I am a machine...

De senaste 2 veckorna har verkligen varit helt crazy.
Jobbade full vecka förra veckan och hade massa jobb att göra.
Så kom helgen.

Lördag: Provjobba på Baker Hansen första dagen.
Iväg och handla till festen, hem och städa allt, duscha och plocka fram.
Kung fest!

Söndag: upp kl 8 efter att ha hamnat i sängen runt 3 och iväg och jobba på Ritazza.

Måndag: Får ett samtal kl 7.50 på morgonen där Kristian tydligen trott att han hade min senvakt så han kommer inte att kunna komma förren sent eftersom att han bor på en ö utanför Oslo. Då får man fint kliva upp ut sängen på sin sovmorgon och åka iväg och hjälpa Jannie.
Efterjobb tar vi t-banen direkt till Majorstuen och går på bio med Drein och ser Terminator: Salvation.
Otroligt spännande film med många paraleller till de gamla. Helt ok action men såklart inget jämförelsen med originalen. Arnold är och förblir den Äkta Terminatorn.

Tisdag: Jobba mellanvakt och hinna hämta ut p-piller,
Direkt efter jobbet åker jag och Jannie till Töyen badet och möter upp med Lona och simmar och bastar.

Onsdag: Beställa biljetter till Bio. Sen jobba senvakt. Direkt efter jobbet möta upp med Lise och först gå på kina-restaurang och sen se Star Trek på bio. Kung film. Absolut underhållande.

Torsdag: Innan jobbet iväg och ta pass-foton och in på banken och växla mynt som jag och Drein sparat under vintern som skall gå till vår semesterkassa. 1600 kr tack!
Sen jobba senvakt och möta upp Hilde och Lise direkt efter jobbet och dra hem till Lises frisör-vän som klipper av mig halva håret och får mig att se helt underbart fräsh ut. Att ha allt hår ner till midjan fungerar inte på sommaren.
Sommnade framför Alien med Drein i soffan. Underbar avslutning.

Fredag: Min sista dag på Ritazza!!
Sen efter att jag stängt Ritazza (för sista gången!) så går jag direkt upp på 7 etage och hjälper konferansen med sommarfesten. 50% efter kl 18 och 100% efter kl 21. Hoppas jag får stanna länge.

Lördag: Träffa Jannie kl 2 och hitta en present till Kristian som fyller 22, Direkt vidare till hans födelsedagkalas i parken (hoppas det inte regnar som de tror att det skall) och grilla och ha det trevligt.
Sen hem och duscha och byta om innan man drar vidare till fest hemma hos Christina. Synd att jag missar hennes Toga-fest på fredagen men kommer på den på lördagen istället.

Söndag: Min Egen Dag.



Terminator Salvation får 7.5/10



Star Trek får 7/10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0