Deilige dager med familien...

Härliga dagar!
På torsdagen gjorde vi pastasallad och tog båten ut till Langöyene. Alvin tyckte det var kanonkul att åka båt och det är härligt när det fläktar så eftersom det varit mellan 27-30 grader här i flera dagar nu. Man sover knappt på nätterna men tack och lob har vi köpt oss 2 bordsfläktar som är våra räddare i nöden.
Dagen spenderades i vattnet och på gräsmattan och jag tog mig årets första dopp i en vatten som var som en pool!
Jag hade köpt ett strand-set till Alvin så han hade hink, spade, vattenkanna, sil och massa figurer så han var iallafall underhållen.
Efter planen åkte vi båten tillbaka runt 15 och mötte upp pojken min så gick min syster och han en tur på stan för att inhandla födelsedags presenter till mig. Hehe.
De gick iväg för sig själva och tog Wilma med sig och jag och Samuel tog med oss lill-grabben hem och tog med honom ner till parken. Den dagen slutade perfekt med middag och soya-glass till dessert framför Max Manus. En av de bästa filmer hitills i år.
Det var så varmt efter filmen att jag, Thessie och Drein satte oss att spela Yatzi på balkongen.. och jag har ALDRIG hafft en omgång som den! Dssutom fick jag Yatsi. I 6:or!!!  Som sagt. Perfekt slut på den dagen.

       

        




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0