Anti-klimax.

Idag hade jag tråkigaste dagen ever.
Jag var riktigt duktig och klev upp tidigt istället för att sova bort hela dagen.
Åt gröt till frukost (fiberer for the win!) och fixade mig inte alls utan bara tog på
mig kläderna och gick hemifrån med min sim-bag fullstoppad med min bikini
handduk och mina nyinköpta simmglasögon.
Promenerar till Töyen-badet och kommer in i receptionen.. där stora skyltar
proklamerar att den är stängd fram till onsdag p.g.a Simm NM. Gah!

Hem igen och tristessen tar över och jag får ett syk-bryt.
Det är så Sjukt tråkigt att ha ledigt när MAN ÄR ENSAM HEMMA.
Ingen annan har ju ledigt. Åh, jag önskar att jag inte hade sagt up mig från
jobbet på Baker Hansen förren jag hade fått jobba lite mer. Fler timmar
och något att göra under dagarna. Just nu väntar jag mest på att få börja jobba
igen och mest till Drein kommer hem.

Men! Planer för i veckan

Tisdag: Till tandläkaren för att göra bett-skenan till mina tänder
Onsdag: Intervju för ett väldigt speciellt jobb som jag vill ha Sjukt mycket.
Torsdag: Tillbaka till tandläkaren för att få mina nya bettskenor och mitt blekmedel.
Fredag: Förhoppningsvis dagen som jag har superfina vita tänder Och får veta att jag fått jobbet.

En till runda från Fröken: Joggetur. 4.58 km.
Jag har iallafall tid att träna!
Och jag har sån sim-lust, när dem öppnar på onsdag är jag där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0