piercing.

Jag har sån lust att pierca mig igen!
Det är så vackert med piercingar och tatueringar om de är gjorda för att passa just det personen och man bara inte bestämmer sig för "jag skall ha en sån Där". Det fjortisar som piercar sig i munviken eller i tungan eller naveln inte verkar förstå är att inte alla skall ha piercingar där. De måste passa till ansiktet/kroppsformen.
Förexempel har jag väldig lust på en navelpiercing men tycker inte helt att  jag kan göra en eftersom jag redan har en tatuering vid sidan om magen och enn fett ärr på den andra sidan efter en operation.
Drein ville ta en industrial men hade alltför små öron s¨det skulle bara dse dumt ut eftersom stången skulle bli så kort.

But it Is hot though...




  










I Can't help it, I have a thing for piercings.
6 done, 4 left and 3 planned. Delicious.

Kommentarer
Postat av: Gabbies

Shit den där sista såg helt sjuk ut.. Vad har du för piercings?

2009-12-02 @ 10:52:48
URL: http://gabbiesk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0