@ Lanzarote

Första uppdatering från bikini-fronten till mina trogna läsare som faktiskt ökar i omfång. Det är himmelskt här i värmen även om man egentligen hade önskat 2-4 grader högre värme så är det precis lagom varmt för att ha för sig massa olika aktiviteter :) Är väldigt glad över att vi vlade resan till något riktigt turistigt enkelt mål eftersom Drein aldrig vart utomlands förrut så den här resan är jättestort för honom medans den egentligen är liiite tråkig för mig.
Men då satsar vi på nåhot roligare och en större utmaning nästa resa! Jag har Thailand, Malaysia, Indien på önskelistan och ta 3 månader och resa igenom alla de länderna backpacker style med en ryggsäck på ryggen och resa med buss, tåg och båt och besök på många olika platser och flera städer, stora som små. (tror dock det är lite overkill för Drein än så länge, jag har ju mina 3 veckor i Thailand i bagaget <3)


Anyway, lite bilder iallafall.


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0