Julhandling

Jag har skrivigt ner en julklapps lista till min presenthandikappade pojkvänn så han har några förslag och själv har jag redan köpt present både från mig och från hans mamma och pappa.
Vi köper något billigt till varandra i år eftersom vi spenderar pengarna på utlandsresan istället :)
Är fett nöjd med julklappen som jag hittade åt hans föräldrar, han kommer bli jätteglad över dem.

Idag skall vi gå och handla julmaten och kommer fuska lite och börja med den dagen innan eftersom vi inte kommer att ha några mellandagar att äta upp den på. Egentligen är jag inte ett fan av julmat och det enda som jag egentligen gillar är julskinkan och äggen så det spelar inte så stor roll för mig men pojken som är besatt i mat är det värre för och för att hindra honom från att handla julmat och tillbehör för flera hundra har jag sagt att han bara får köpa mat han kommer äta upp på två dagar, hehe. Stackaren.





Dear Lord, thank you for giving me sundays.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0