Helgen.

Helgen har många och mycket planer och det hela börjar idag.

Fredag: Jobb mellan 08.30-16.30 i kaffebar. Jobb från 21.00-04.00 på nattklubb
Lördag: Shopping på en lååång lista, till biblioteket, till posten. Middag med Drein och kanske utgång.
Söndag: Kyrkan för 2:a advent och konsert, Hårklippning/färgning, städa, tvätta och sy massa saker.

I'm a bit short on houers of the day :/

Måste, måste, måste fixa alla julklappar i helgen. Orkar inte hålla på med det längre och glädjer mig inte alls till det utan vill bara få det stökat ur vägen, alla presenter inslagna och inget mer att tänka på.

Längtar till söndag, skall bli fett nice att få fixat mitt tärda hår som bara blir låangre och hänger och slänger mer för varje dag. Dessutom är färgen inte sån som jag vill ha det så min superfrisör gör hembesök på söndag och fixar allt då.
Tycker så synd om honom för nåar jag pratade med honom för någon dag sedan berättade han att hans lägenhet nyss brunnit ner. Och han hade ingen försäkring.
Så han har mist Allt Han Äger. Allt han äger är borta. Går det ens att förstå?
Du har ingen av dina kläder kvar, inga skor, ingen av dina möbler, alla foton, alla hushålls-saker, inte ens ett par extra strumpor. Ingenting.
Jag är så fett tacksam nu att jag har försäkring så det är inte klokt.
Jag skulle nog ta det hårdasast om katten dog i branden. Hon är det första jag skulle rädda. Min lilla Snooze.



Dear Lord, give my friend a new home for christmas?


Kommentarer
Postat av: Kim

Om vi är fler som önskar så kanske det slår in?! (blundar hårt å önskar likadant)

2009-12-04 @ 11:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0