Britney Spears

Det var egentligen en stund sedan man hörde nått konkret ifrån henne.
Fast det jag egentligen menar är att media inte har hafft några nya skandalbilder på stackars Britney på länge och tur är väl det. "Leave Britney alone" är ett uttryck jag tycker är ypperligt.
Den stackars människan har väl gått igenom det mesta och jag kan lätt erkänna att  jag tycker hon gör bra musik men hon blir alltför hetsad så det är inte konstigt att hennes privatliv är en enda röra.

Fokusen på hennes vikt är också helt galen. Som när hon skulle göra comeback på MTV galan och alla kallade henne för "fet" "tjock" och "överviktig". Inte någonstans" Kolla på henne! Hon ser ut som vilken tjej som helst, kanske lite mer tränad bara.
Det jag dock håller med om är att hon hade kunnat ha en Otroligt mycket mer smickrande outfit och inte springa runt i underkläderna. Lite mer classy.
Dessutom har hon otroligt snygg kropp för att ha fött två barn. Vet inte många två-barns mammor som ser ut som hon. Har dock förstått att hon får kämpa för den och att hon är precis som oss vanliga dödliga att om hon inte tränar eller äter rätt så går hon upp på en gång.

Viva La Britney!


Tjock? Jag tror inte det.


Kommentarer
Postat av: Tan

Britney är lika lång som Mia. O.o Det är lite "va?" över det, tycker jag.

2009-12-14 @ 17:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0