Body talk.

Börjar bli riktigt riktigt nöjd med min kropp. Den har blivigt jättefint formad sedan jag började träna och det enda jag egentligen är missnöjd över är mina lår men om jag fortsätter träningen som jag gör nu så går det nog bra.
Träningen igår känndes otroligt bra och jag pushade mig själv längre igen.

20 minuters simming
3*9 minuter vattentramp med fokus på lår
450 situps
50 rygglyft
60 benlyft med fokus på rumpa

Känns härligt att jag trånar så månag gånger i veckan nu och har gått ner 2.5 kg utan att egentligen försöka eftersom jag tränar för att bli tränad och äter annars som vanligt.
Känns också att jag fått resultat när jag tog på mig ett par byxor imorse som jag inte hafft på länge och jeansen satt löst överallt när de brukar sitta som smäckat och jag får hoppa in i den.

Jag längtar till jul då jag gett mig själv tillåtelse att mäta mig själv igen!
Tog kroppsmått på hela kroppen inna jag började träna i augusti och i december skall jag mäta igen och se hur det har gått. Magen har hafft bäst resultat och är superplatt nu jämfört med förrut <3

Idag? Träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0