omg, here we go

Idag så blir det kontraksskrivning för den nya lägenheten!
Jag är så nostalgisk och det känns så sorgligt att lämna lilla Helsfyr och allt vi gått igenom här.
Det här var vårat första gemensamma hem och det känns lite tråkigt att lämna det.
Alla gånger vi gått och handlat på affären, promenerat runt området, handlat bröd till frukost, gått en söndag och hanldat frukt och grönsaker för en hel vecka på frukt-turken. Åh.
Nu får vi iallafall möjligheten att hitta massa nya mysiga ställen. Bislett är 1000 ggr mer sentralt så detta kommer bli bra.

Igår var Lonas och Oles inflyttningfest och det var helt klockrent trevligt!
Richard, Hilde, Lise och Johnnyboy var där som jag kännde sedan innan och det var jättehärlig stämmning! Vi åkte iväg strax innan 12 för mina lungor och hals värkte.
Drein hade skojat så mycket med mig innan vi åkte medans jag drack vatten så jag hade svalt massa och hostat och spottat och väst i 30 minuter efter det. HAn var så söt och det är egentligen dte som fått mig att förälska mig i honom. Vi hade småkrånglat hela dagen och båda var på rätt dåligt humör så gör han något sånt som jag bara inte kan hålla mig allvarlig under.
Det är underbart. Jag hade aldrig skrattat så mycket med Drein som med någon annan.
Och jag behöver skratta.

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0