Pleasepleasepleaseplease!

Var och kollade på 2 lägenheter igår.
Skulle egentligen ha tränat men fick ett mail i sista minuten med ett erbjudande om att kolla på en till lägenhet och tänkte tat dte nog var lika bra.
Och jag hittade den mest fantastika lägenheten EVER!
Jag vill ha den så sjuuuukt mycket, det var enorm och hyran var 100 kr mindre än den vi har nu. Den ligger mitt i sentrum och jag kan ta trikken direkt utanför dörren till jobbet utan att byta. Drein barnehage ligger på gatan bakom så han får jättenära till jobbet. Den var en gammal verkstad som var ombyggd och allt var målat vitt och var superfräsht. Planläsningen var underbar och på hela 67 kvadrat så skall vi inte ha något problem att få plats alls.
Lägenheten låg på bottenvåningen och jag vill ha den så otroligt mycket!
Hoppashoppashoppas!

Den andra var också rätt cool men de ville bara hyra ut i ca 1 år för de skulle ut och resa. Hyran var dyrare där, ca 1000 kr mer i månaden, men den var rätt nära sentrum och tapeterna var underbara.
Köket och badet hade jättenice planlösning och pricken över i:et.... det fanns badkar!

Kommer nog att få veta under söndagen om vi får någon av dem men jag sade till På En Gång att jag ville ha verkstadslägenheten och att jag kunde ta den på dagen om han ville det.
Risken är att vi får betala dubbla hyror 2 månader i rad men förhoppningsvis hinner vi få bort vår lägenhet innan dess. Den är i ett superattraktivt område för barnfamiljer och de som vill ha det lite lugnare så tror inte att det kommer bli Alltför svårt :)

Idag gäller jobb mellan 7-15 och sen en snabbtur till tandläkaren för att plocka upp en ny blekningsspruta eftersom Drein klarat av att slänga den som jag köpte. Typiskt eller?
Sen direkt hem och äta och lägga sig och sova till ca 20 tiden och sen fara iväg till nya jobbet.
Hoppas det går fint ikväll :)

Lord, if you give me that apartement, my life will be perfect.

Kommentarer
Postat av: Theres

HOPPASHOPPASHOPPAS

2009-08-21 @ 07:44:25
URL: http://theresh.blogg.se/
Postat av: Tan

Hoppashoppashoppas. o.o

2009-08-21 @ 15:55:03
URL: http://tan.tan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0