NEVERMIND!

Nejdå, det är klart att inte allt kan så som smort
Idag så kom smällen...
Vi får tydligen inte säga upp vår lägenhet och låta någon annan ta över dem för de har bestämmt sig för att renovera vår lägenhet när vi flyttat ut så vi är visst tvungna till att betala hyran då iallafall.
Jag blev så Sjukt besviken efter att ha vaknat imorse och verkligen varit överlycklig och kännt att inget kunde sgå bättre och att allt var Topp! Det gjorde helt ont i mig och jag fick en sån kall klump i magen när jag fick veta det...
Han erbjöd dock att vi bara behövde betala hyra i 2 istället för 3 månader så det är bättre än ingenting.
Och vi betalar bara halv hyra på den nya lägenheten eftersom vi flyttar in i mitten av månaden.
Det blir att leva snålt ett tag men det är värt det.

Det måste vara värt det...

Älskar förövrigt IKEAs garderobplanläggnings system.
http://www.ikea.com/ms/no_NO/rooms_ideas/pax_step_by_step_08/index.html
man kan minsann bestämma allt där. :)
Vi skall använda garderoberna för att dela av vardagsrummet
från sovrummet eftersom det är ett enda stort rum just nu.



Jag längtar sjukt mycket tills vi flyttar in.
Dessvärre kanske vi måste vänta 2-3 veckor längre än vi egentligen planerat för att Dreins pappa skall hinna hit med bil och hjälpa oss att flytta. Det suger för jag vill flytta nu,nu,nuNU!!!

Be grateful for what you Do got instead of always wishing for more...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0