Äntligen.

 Idag fick jag äntligen träna för första gången, skaffade mig nämligen gym-medlemskap på Atletica, ett träningsällskap som erbjuder träning till studenter och ansatta på Universitetet. 750 kr var den lilla summan som jag fick betala för att träna ända tills i mitten av januari. Klockrent.
Var jag utnyttjade idag och dessutom får fri tillgång till är deras simhall. Jag tänkte böjra milt med träningen eftersom min fot fortfarande inte är helt bra. Tips på träning som är milt för foten?
Fokuserar på simmning de närmaste veckorna och sen tänkt att rikta in mig på yoga, spinning och bosu/pilates.
De blir nog bra att starta med. Förävrigt står jag och väger mellan att ta en kurs i tennis, badminton eller klättring som de också erbjuder. Så mycket roligt! Skall använda hösten till att testa allt jag kan :)
Det är sjukt att det kostade 750 kr tills i Januari och jag känner folk som betalar ca 600 för en månad. Sick.

 



Var en jättebra dag och vi hade de första rusharna för vår-terminen. De flöt jättebra och jag känner att jag verkligen passar in och det går som det skall. Man ser så naturligt de sakerna som behövs göra så det är aldrig någon som säger åt mig någonting. :)
Jag kan inte beskriva hur glad jag är för detta jobbet och hur Otroligt glad jag är att jag inte är på BI.
Jag kan inte säga det nog många gånger. NO MORE BI!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0