a perfect day

Igår var verkligen en perfekt dag som jag både fick in träning i, en god frukost, supernöjd med både outfit och frisyr, tur till ortopeden som gav mig beskedet att jag inte behöver lägga ut de 1900:- jag hade räknat med, en tur på stan och hittade precis den slags linne jag va ute efter, kom in på yttligare en butik med rea på massa fina kläder, fick sällskap av pojkvän som ville gå och fika, världens godaste bagel i en park och sedan spontan bio med Prince of Persia.

Kan en dag bli mer perfekt






Och lite bilder på mina shoppingfynd. Funderar på att lämna tillbaka något av det?
Finders eller keepers?
(klicka för större bild)

         

 
De här två är likadana fast i olika färger och storlekar.
Planen är att använda ett som linne och den andra som klänning.


Det är de 3 sista jag är osäkrast på, de kostade mest och speciellt t-shirten hittade jag ju två vita med mönster på rea så kanske borde lämna tillbaka dem?


Kommentarer
Postat av: Hilde

LOVES the one whos already out of fashion!!! <3

2010-06-02 @ 14:58:34
Postat av: Anniken

sv; herligt !

2010-06-02 @ 17:02:16
URL: http://fashiontaste.wordpress.com
Postat av: Nea

jätte fin outfit!

2010-06-02 @ 17:41:29
URL: http://neagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0