all grown up

De senaste årena har jag verkligen blivit en vuxen människa och både börjat smaka/prova grejer som jag inte gillade innan eller som jag inte vågat smaka.

Och det läskiga är att jag faktiskt har böjrat tycka om massor av dem!
Det är helt crazy att man helt plötsligt kan börja gilla sånt man tidigare avskytt.
Ett par nya favoriter på min lista är...

Kaffe
Broccoli
Vitkål
bönor
Senap
Majonäs
Omelett
rökt lax
sushi

Undrar om smaken ändras ju äldre man blir eller om det bara är så att man blir van vid vissa smaker att man helt plötsligt har lust att smaka på något nytt för att tungan/munnen är less på det man ätit hitintills?

Hur som helst så gillar jag att det finns mycket annat som jag inte smakat än :)


Kommentarer
Postat av: caroline

fin blogg!

allt bra? :)

2011-01-27 @ 16:14:35
URL: http://carrofredrikssons.blogg.se/
Postat av: matilda

hej, jag tänkte tipsa dig om en sida där du kan tjäna lätt tjänade pengar. Te.x att du ska trycka på en gilla knapp på facebook så får du 25 kr, hur lätt är inte det lixom. Jag kör på att värva vänner. Bli medlem här: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=24299



kram matilda :)

2011-01-28 @ 16:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0