TRON: Legacy

Alla som är födda någon gång mellan 70-80 talet minns Tron, både filmen och spelet och hur den påverkade en hel generation. När jag såg reklamen för TRON: Legacy tänkte jag "shit, den här filmen är INTE gjord för barn, den är bara gjort för pappor som drar med sina barn och ser den här filmen som en ursäkt :P"

Men jag vart positivt överraskad!
Filmen var KANONBRA och musiken som spelades genom hela filmen väckte den lilla videospels-nörden i mig till liv ;)
Historien var både spännande och höll måttet och specialeffekterna var kanon.

I [heart] it! <3




Kommentarer
Postat av: missj

Trots att jag är född då har jag aldrig hört talas om det där...;)

2011-02-28 @ 21:34:40
URL: http://miss76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0