Linkin Park

När det är band jag tänker på som jag verkligen skulle ha velat sett live så har alltid Linkin Park varit ett av dem men de har inte turnerat här i närheten på flera år... Men nu i sommar så tar de en tur innom Stockholm och jag beställde igår biljetter till konserten!!!

Jag är sjukt pepp och det här skall bli hur kul som helst, trots att jag drar ensam som egentligen bara kommer att bli kul, haha!



16 Juni så kör vi!!! :D





Spelar de

What I've done
In the end
Crawling
Breaking the habit
One step closer
Somewhere I belong

Så är min kväll fulländad <3



Kommentarer
Postat av: missj

Nej, den 14 juni kör vi! :)



De är underbara!!

2011-02-09 @ 09:04:14
URL: http://miss76.blogspot.com
Postat av: Gur :)

Jeg og ei venninne hadde tenkt oss til Stockholm for å se de, men fant ut at hun har eksamen den uka :/ Men vi har tenkt oss til Tyskland i stedet :) Også skal vi se dem i Norge 28. juni :D

2011-02-09 @ 15:34:13
URL: http://www.Guro2105.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0